Кілька порад, як обрати WordPress тему для сайту нерухомості . Зацікавиввся я цим ще в грудні 2008 року. З тих пір я дізнався і вивчив, які саме можливості тим оформлення потрібні покупцям і агентам нерухомості.
Загалом, коли ви роздумуєте про нову темі, вам потрібно думати про кінцевих користувачів: поставте себе на їх місце, подумайте, як вони будуть використовувати тему, що для них найважливіше в плані можливостей, дизайну і т.д.
В даному випадку ми говоримо про індустрію нерухомості, і в цій статті я розповім ключові моменти і можливості, які роблять WordPress тему для нерухомості ідеальною.
1. Потужний пошук
Припустимо, ви шукаєте житло. Перше, що ви зробите на сайті – будете шукати пошук , чи не так?
Я знаю, що я робив, коли шукав мій перший будинок, так що ця можливість зазвичай йде першим пунктом. Візьміть для прикладу тему WP Pro Real Estate 5 . Пошук перебуває вгорі по центру в красивому обрамленні, це не дає користувачеві загубитися на головній сторінці.
Тепер як зробити подібний пошук у вашій темі?
Є чудова бібліотека під назвою Query Multiple Taxonomies від Scribu – я використовував таку у всіх моїх темах для нерухомості.
2. Розмітка головної сторінки
Як ви, напевно, знаєте, різні ніші вимагають різних стилів і розмітки домашніх сторінок. На ринку нерухомості є кілька основних речей, на яких вам потрібно буде сфокусувати свою увагу:
- Пошук – переконайтеся, що ваш пошук знаходиться в хорошому помітному місці у верхній частині сторінки, зі зрозумілою розміткою.
- Вибрані оголошення – це важливо, оскільки більшість ріелторів хоче прорекламувати окремі оголошення, вони можуть бути в формі слайдера, каруселі або розмітки з кількох колонок.
- Контактна інформація агента / брокера – очевидно, що це дуже важливо, я рекомендую використовувати верхню зону для телефону і / або адреси.
- Велика карта – хороший спосіб показати набір оголошень, це використовувати велику карту з відмітками і інфо-блоками, яка дає користувачам швидкий і легкий спосіб негайно перейти без необхідності пошуку.
- Відгуки – не обов’язково, але я помітив, що більшість їх використовує. Це дає користувачам відчуття надійності і трохи додає довіри агенту або брокеру.
- Віджети в підвалі – завжди буде корисним дати користувачеві гнучкість за допомогою додаткових віджетів, це дозволить йому додавати і видаляти блоки контенту без навичок програмування.
3. Карти
Карти – велика частина теми для нерухомості, будь це розширена карта на головній сторінці, що відображає багато обраних оголошень з окремими оцінками і інформаційними вікнами, або стандартна карта на окремих оголошеннях із зазначеними окремими точками.
4. Контакти агента і брокера
Добре, ви знайшли відмінне житло – що далі? Звичайно, зв’язатися з агентом або брокером. Що зробив я – створив віджети Agent Info і Broker Information. Вони дозволяють агенту або брокеру розмістити їх контактні дані на будь-який з 10 зон для віджетів, вони можуть розмістити їх хоч на всіх 10 зонах – щоб точно не втратити цю угоду.
5. Адаптивний дизайн
Сьогодні все більше і більше людей використовують для роботи в мережі смартфони і планшети.
Адаптивний веб дизайн – це підхід в веб-дизайні, за яким сайт створюється оптимальним для перегляду – легким в читанні і навігації з мінімумом змін в розмірах – для широкого діапазону пристроїв, від моніторів настільних комп’ютерів до планшетів і мобільних телефонів.
6. Вибрані оголошення
У будь-якого агента і брокера є кілька оголошень, які вони хочуть виділити на головній сторінці, в центрі, вгорі зони пошуку або в одній з багатьох областей сайдбара.
Якщо ви подивіться на тему WP Pro Real Estate 5 , ви побачите хороший набір обраних оголошень на головній сторінці, а також блок обраного над результатами пошуку. Є також дуже гнучкий віджет оголошень, в якому користувач може вибрати з безлічі типів таксономії (вид власності, статус, місто, штат, індекс), вибрати потрібний тег (в даному випадку обраний Status і тег Featured ) , а потім встановити кількість записів, яке потрібно відображати.
7. Шаблон оголошення
Інший важливий елемент – інформація оголошення або шаблон, тут потрібна ще й гарна розмітка. Ось ієрархія елементів, яка, на мою думку, працює найкраще:
- підзаголовок
- “Хлібні крихти”
- Навігація: Попереднє / наступне оголошення
- Блок основного контенту
- Адреса: вулиця, місто, штат, індекс
- Ціна
- Кількість спалень, ванн, метраж
- слайдер зображень
- Опис (вміст записи)
- Місцезнаходження (Google Maps)
- Сайдбар (віджети)
- Інформація про агента
- Інформація про брокера
- калькулятор іпотеки
- Запит на показ (форма контактів)
- Інші оголошення агента
8. Шаблон агента
Шаблон агента – або author.php – хороший спосіб відображення контактної та особистої інформації, а також великої карти всіх оголошень цього агента.
9. Розмітка і можливості настройки
Це не специфічно для нерухомості, але важливий аспект будь-якої теми. Не давайте вашому користувачеві застрягти в одній розмітці, надавайте опції. Наприклад, в WP Pro Real Estate 4 я включив розмітку з лівої колонкою, правою колонкою і трьох-колоночную розмітку, яку можна вибрати окремо для сторінок, для розділів або для всього сайту.
Завантаження свого логотипу, створення свого скіна – ви повинні дозволити користувачам легко налаштовувати теми під їх специфічні потреби. Зверніть увагу на приклади нижче, я вмонтував фреймворк для того, щоб вирішити різні настройки і можливості теми.
Є безліч відмінних фреймворків адміністрування, але я особисто рекомендую два – SMOF і Redux .
висновок
Сподіваюся, вам знадобляться мої поради, і я надихнув вас на створення власної теми WordPress для сайту нерухомості!