Ведення блогів отримало в інтернеті гарну репутацію – неодноразово підтверджено, що це хороший спосіб збільшити трафік, привести потенційних клієнтів, побудувати бренд і створити якийсь авторитет у своїй ніші. Проведені опитування показали, що 68% дрібних компаній і підприємців використовують блоги в якості загальної стратегії маркетингу в соціальних медіа для зростання бізнесу.
Якщо ви ще не заскочили на підніжку цього поїзда і все ще розглядаєте цю ідею, є п’ять речей, які вам потрібно знати перед тим, як почати свій блог для того, щоб бути впевненими в максимальному вихлопі від інвестицій вашого часу.
1. Особисті блоги не приведуть клієнтів
Більшість блогів маленьких компаній пишуть про … самих себе. У своїх записах вони говорять про те, що відбувалося в офісі останнім часом і діляться кількома дивними фото своїх команд. Або, якщо це бізнес однієї людини, вони кажучи про те, що відбувається в житті цієї людини або про його стилі життя.
Це велика помилка!
Особисті блоги не призводять потенційних клієнтів, відчутного заробітку або навіть якогось осудної трафіку. Коротше кажучи, вони майже не приносять користі.
Це звучить грубо, але насправді нікого абсолютно не цікавить, що відбувається у вашому житті.
Більшість ходять по інтернет і шукають щось корисне. Це зайняті люди – у них немає часу слухати особисті розповіді від того, кого вони ніколи не зустрічали.
Блоги про специфічні нішевих темах більш ефективні
З іншого боку, якщо ваш блог про якихось специфічних, нішевих темах, то блог дасть вам результат ваших інвестицій. Природний трафік збільшиться, тому що люди будуть дійсно шукати ключові слова, про які ви пишете. Що важливіше при цьому, це принесе цільової трафік , якому дійсно потрібен просувний вами товар або послуга.
Блог про кошенят вашої кішки не призведе вам замовників на розробку сайту.
Якщо ви WordPress-розробник або дизайнер тим, блог з керівництвами по WordPress призведе людей, яким потрібна допомога з їх WordPress сайтом. Ці відвідувачі перетворяться в заробіток вашого бізнесу.
2. Блоги вимагають багато часу для підтримки
Серйозно.
Блоги – це велика діра, через яку витікає ваш час і загальна продуктивність праці. В середньому кожен пост зажадає від 2 до 5 годин, а то й більше, якщо у вас якась дуже вузька ніша.
Навіть якщо ви будете писати в блог раз в тиждень (що насправді зовсім не часто) – це додаткові 12 годин на місяць. Ці дванадцять годин могли б піти на іншу бізнес-завдання – маркетинг, піар, поліпшення обслуговування клієнтів і т.д.
Але я не кажу, що блог не дасть вам результатів цієї інвестиції часу (якщо ви все зробите правильно).
(Дорогий) варіант аутсорсингу
Якщо ви хочете отримати вигоду від блогу, не втрачаючи при цьому у власній продуктивності, ви можете віддати ведення блогу третій стороні.
Але ви повинні розуміти, що блогери-фрілансери зазвичай хочуть грошей. Ці дванадцять додаткових годин на місяць можуть обернутися в $ 500 витрат. Іншими словами, якщо ви тільки починаєте, і у вас зовсім небагато капіталу, аутсорсинг не для вас.
3. Блог вести – не в парку гуляти
Не живіть зайвих ілюзій, вести блог – це не весело. Це постійна, важка робота – як будь-яка інша маркетингова тактика, яку ви використовуєте для просування свого бізнесу, за типом рекламних кампаній, пошукової оптимізації та маркетингу в соціальних мережах.
Цілком ймовірно, що створювати перші кілька записів вам буде цікаво, просто тому, що це буде для вас в новинку. Але через кілька тижнів ваш запал прохолоне. Одна тільки думка про нові постах буде викликати у вас смуток.
Але що поробиш, дуже корисне смачним не буває!
4. У блога повинна бути мета
Кожен блог повинен мати призначення – привернути пошуковий трафік, привести потенційних клієнтів і партнерів і т.д. З першого ж поста повинна бути мета.
“Збільшити трафік” – це не мета. Збільшити трафік на 200% за чотири тижні – це мета.
Встановіть для вашого блогу конкретні цілі, досягнення яких можна оцінити, і ваш бізнес виграє від вашого руху до цих цілей. Визначте для кожної цілі час і бюджет.
Інтернет-підприємці, які встановлюють цілі, заробляють в середньому в 9 разів більше тих, хто цього не робить. На жаль, тільки 1% онлайн-підприємців дійсно встановлює і регулярно переглядає свої цілі. Цікаво, що 1% американців володіє 37,1% багатств. Збіг?
Відстежуйте свій прогрес
Після того, як ви встановили цілі, вам потрібно відстежувати ваш прогрес в міру наближення до мети.
Навіть якщо це означає просту табличку в Excel і звіт про вашому трафіку і конверсії за тиждень. Зробіть це. Таким чином, ви будете знати, чи дійсно ваш блог приносить користь бізнесу або це просто марна трата ресурсів і часу.
Якщо ви не бачите позитивних результатів перші кілька місяців ведення блогу, переходите до іншої маркетингової стратегії, яка принесе користь бізнесу.
5. (Зазвичай) блоги дають фантастичні результати
Якщо ви все ще не почали вести блог, ось трохи статистики , яка закрутить вам голову.
- Третина бізнесів в США використовують блоги.
- Близько 90% з них в результаті бачать збільшення конверсій.
- Вони також отримують в півтора рази більше трафіку, ніж бізнеси без блогів.
- Чверть маркетологів по всьому світу вважають, що блог – найважливіша частина бізнесу.
- Дві третини маркетологів вважають блоги основним способом залучення потенційних клієнтів.
- B2C компанії з блогом отримують в 1,8 раз більше потенційних клієнтів, ніж компанії без блогів.
Візьміть список цілей вашого бізнесу. У вас же є записані цілі, правда? Проаналізуйте кожну і подумайте, чи допоможе ведення блогу досягти ці цілі швидше.
Потім візьміть ваш місячний бюджет (в грошовому та часовому вираженні) для блогу, якщо ви вирішите його почати. Порівняйте з потенційними плюсами. Чи варта шкурка вичинки?
Так? Ведіть блог.
Ні? Не розпочинайте блог.
Між нами кажучи, я дуже здивуюся, якщо ваша відповідь буде негативною.